Początki

Marketing bezpośredni to ciekawa praca dla każdego. Na początku lat dziewięćdziesiątych do Polski wkroczył Amway. Polacy nie widzieli nawet czym tam firma nie zajmuje. Byli przyzwyczajeni, że idą do sklepu i wszystko kupują. Tutaj przyszła jakaś nowa moda i nowe możliwości. To my osoba prywatna byliśmy sprzedawcami, którzy oferowali innym produkty i możliwość zapisania się do naszego zespołu. Na samym początku pakiet startowy kosztował milion złotych. Spokojnie na dzisiaj byłaby to suma o równowartości stu złotych. Specjalne broszury i materiały, które pozwalały poznać jak działa Amway można było od tej pory zacząć działać. Był jednak jeden mały problem. Mianowicie środki chemiczne, pasty, płyty jakie były wtedy sprzedawane były bardzo drogie jak na nasze realia. Ich jakość była bardzo dobra, ale nie było wystarczającego kapitału żeby się tym zajmować. Gdyby Polska była w tym czasie odrobinę bogatsza to Amway odniósłby niesamowity sukces w kraju. Takie to właśnie były początki sprzedaży bezpośredniej.

Dodaj komentarz